Valmentajat

Suomen Voimanostoliitto toteuttaa valmentajakoulutusta liiton omana koulutuksena valmennusvaliokunnan toimesta. 1. tason ohjaajakoulutuksen (VOK1) suoritti vuonna 2022 21 osallistujaa ja alkuvuonna 2023 15 ohjaajaa. 2. tasoa, joka starttasi elokuussa 2023, käy parhaillaan 11 valmentajaa.

1. tason ohjaajakoulutus 2024:

Ilmoittautuminen vuoden 2024 koulutukseen on päättynyt. Varapaikkoja voi tiedustella info@svnl.fi.

2. tason ohjaajakoulutus 2024:

Pääsyvaatimuksina ovat mm. liiton alaiseen seuraan kuuluminen ja kansallisen tason, mielellään nuoren, voimanostajan/penkkipunnertajan valmentaminen. Lisäksi 1. tason ohjaajakoulutuksen (2022-2024) käyminen tai aiempien 2010-luvulla pidettyjen lajiliiton 1.tason koulutuksen läpäiseminen.  2.tason ohjaajakoulutus pidetään syksyllä 2024. Haku koulutukseen auki 1.5.2024 asti.   2.tason hakulomake löytyy tästä.

Lisätietoja juho.kuusisaari(@)svnl.fi

Suomen Voimanostoliiton valmennusvaliokunta:

päävalmentaja Kaj Mattila, email: kaj.mattila@svnl.fi

nuorten valmentaja Mats Finne (mats.finne@svnl.fi

koulutushankkeen koulutuspäällikkö Juho Kuusisaari

hankevastaava, tj, Jarkko Saapunki (jarkko.saapunki@svnl.fi)

1. tason koulutetut ohjaajat 2022->

1.tason ohjaajakoulutus 2023:

Aleksi Nummi, Soila Ranta, Sanna Oksanen, Tanja Koskinen, Tutta Mattsson, Ulpu Puhakka, Enni Lauttanen, Heidi Soikkeli, Minna Pohjola, Anssi Laukkanen, Juho Suomi, Janne Leppä, Marko Pennanen, Kaj Brunner

Kouluttajina: Juho Kuusisaari, Kaj Mattila, Jarkko Saapunki, Marko Rossi, Suek

1.tason ohjaajakoulutus 2022:

Jani Tuovinen, Jarmo Arvaja, Johanna Kuoso, Bero Grönroos, Juho Kuusisaari, Katja Kärkkäinen, Leena Saastamoinen, Mikko Ollila, Minna Jaakkola, Nina Ruuhivirta, Simo Sistonen, Tuomas Turunen, Kape Körkkö, Tenho Talvensaari, Heikki Yhtiö, Jari Salste, Joonas Wallen, Laura Ihatsu, Tuulia Lohivuo, Markus Karttunen