Uudet SM-aikataulut julkaistu, voimanoston superviikonloppu Ylitorniolla

Klassisen voimanoston SM-kilpailuiden aikataulut ja ryhmäjaot on julkaistu ja ne löytyy tästä linkistä. Luettelo on julkaistu 18.12. klo 18.10.

SM-kisat näyttökilpailijoineen ovat keränneet 165 ilmoittautujaa Ylitorniolla nostettaviin SM-kilpailuihin. Voimanosto Suomessa naisistuu sillä peräti 63 naista lähtee kisamatkalle. Miehiä on mukana 102.

Ilmoittautuneet sarjoittain löytyy tästä linkistä.

Kilpailijoiden poisjäänneistä on tärkeä ilmoittaa heti kun nostaja tietää jäävänsä kilpailuista pois.

Tuomarilistat, Ylitornio.

Maksuista: Kyseisen päivän (16.12) tilanteen perusteella seurojen tulee maksaa SM-kisamaksu (60 eur/nostaja) liiton yleistilille, mutta aikaisintaan vasta 1.1.2015. Pelkillä näyttökisaajilla kilpamaksu on sama 60 euroa. Mikäli nostaja jää pois 16.12 jälkeen, ei osallistujamaksuja palauteta.

Myös lisenssimaksut tehdään vasta vuonna 2015. Lisenssit maksetaan sähköisesti liiton sivuilla, samoin kuin uudet antidopingsopimukset tulee tehdä liiton sivuilla sähköisesti. Näistä tulee sivulle vielä tarkemmat ohjeet.

Antidopingsopimus 2015-> malli tulee allekirjoittaa 7.1.2015 mennessä. Liitto informoi verkkosivuilla antidopingsopimuksesta ja lisenssin maksusta sekä siitä missä lisenssin ja sopimuksen löytää ja miten sopimus allekirjoitetaan heti kun liitossa saadaan uusi lisenssien ja sopimusten tekemisen sähköinen järjestelmä liiton verkkosivuilla käyttöön.