M-Club juhli komeasti 40-vuotiasta menestystä

Turkulainen M-Club, voimanostoon ja kehonrakennukseen erikoistunut urheiluseura, juhli näyttävästi 40-vuotiasta taivaltaan Turussa.

Paikalle oli saapunut peräti yli 100 jäsentä, aina kahta perustajajäsentä myöden. Tilaisuudessa seuran ensimmäinen puheenjohtaja, Yhdysvalloista paikalle lentänyt Jaakko Parviaisnen (kuvassa) muisteli M-Clubin alkuaikoja. Tilaisuudessa vilahteli M-Clubille mainetta ja kunniaa tuoneita lukuisia urheilijoita muun muassa suomalaisen voimailun legendaarisia Jussi Kantolaa ja Ilkka Nummistoa sekä Jari Koivistoa myöden.

Juhlissa pidettiin useita erinomaisia puheita seuran nykyisen ja entisten puheenjohtajien toimesta. Lisäksi juhlayleisö sai katsoa vanhoja treeni- ja kisavideoita sekä syödä erinomaisen illallisen. Juhlat onnistuivat loistavasti ja olivat erittäin hauskat - mitäpä hyvässä voimailuseurassa voi muuta odottaakaan.

"Portsari on täällä yökerhossa tällä kertaa paikan pienin kaveri", letkautti tilaisuudessa esiintynyt stand up koomikko.

Suomen Voimanostoliittoa tilaisuudessa edusti Jari Rantapelkonen, joka luovutti M-Clubille Voimanostoliiton standaarin.

40-vuotisjuhlat järjestettiin Apollo yökerhossa lauantai-iltana 17.toukokuuta.

Kuva: