Liitto tiedottaa 4/2018

Vuoden parhaat 2018

Suomen Voimanostoliiton hallitus on valinnut kokouksessaan vuoden 2018 parhaat.

Voimanosto, miehet – Antti Savolainen
Voimanosto, naiset – Hanna Rantala
Voimanosto, nuoret miehet – Sami Lehtonen
Voimanosto, nuoret naiset – Fanny Lamminen
Penkkipunnerrus, miehet – Ove Lehto
Penkkipunnerrus, naiset – Hanna Rantala
Penkkipunnerrus, nuoret miehet – Teemu Hällfors
Penkkipunnerrus, nuoret naiset – Susanna Törrönen
Mastersnostaja – Vuokko Viitasaari
Seura – MLC Powerlifting ry ja Team Nordic Thunder ry
Erityismaininta – Andreea Vasilescu
Seura-aktiivi – Timo Lillbacka
Valmentaja – Kaj Mattila
Tuomari – Reima Leinonen

Suomen Voimanostoliitto onnittelee valittuja ja luovuttaa sopivassa tilaisuudessa todistuksen valinnasta. Parhaille urheilijoille liitto myöntää stipendin.

2019 Maajoukkuekoordinaattorit

Vuoden 2019 maajoukkuekoordinaattorit, jotka vastaavat joukkueiden esittelystä hallitukselle sekä joukkueiden johtamisesta arvokilpailuissa ovat:

Nuoret – Ville Niskanen, [email protected]nl.fi
Avoin (klassinen) – Mats Finne, [email protected]
Avoin (varuste) – Seppo Sohlman, [email protected]
Masters – Markku Kemppainen, [email protected]

2019 Arvokilpailujen määräajat

Nostajien on ilmoitettava halukkuudestaan maajoukkueeseen alla olevassa taulukossa löytyvien määräaikojen mukaan. Määräajan jälkeen tulevia tai muulla tavalla jätettyjä ilmoittautumisia ei oteta huomioon valinnoissa. Halukkuudesta on ilmoitettava kuvan alta löytyvillä linkeillä.

Klikkaa kuva isommaksi

Avoimen luokan kisoihin ilmoittautuminen http://lomakkeet.svnl.fi/lomakkeet/1-maajoukkuelomake-avoin
Nuorten luokan kisoihin ilmoittautuminen http://lomakkeet.svnl.fi/lomakkeet/3-maajoukkuelomake-nuoret
Masters luokan kisoihin ilmoittautuminen http://lomakkeet.svnl.fi/lomakkeet/2-maajoukkuelomake-masters

Liiton puhelinnumero vaihtuu

Liitto on ottanut käyttöön mobiilivaihteen ja siitä johtuen puhelinnumero vaihtuu 13.12.2018. Uusi numero on 010 309 4270. Numeron kautta on mahdollista tavoittaa liiton sihteeri, puheenjohtaja tai päävalmentaja. Mobiilivaihde on auki arkisin klo 17:00-21:00. Muina aikoina voi numeron kautta jättää takaisinsoittopyynnön.

2020 PM-kilpailut

Hallitus julistaa haettavaksi nuorten PM-kisat syyskuulle 2020. Liitto avustaa järjestelyitä 1000 eurolla. Järjestäjä saa myös osallistumismaksut itselleen. Lisäksi liitto hankkii parhaiden nostajien ja joukkueiden palkinnot. Halukkaat seurat voivat ilmoittautua sähköpostilla [email protected] Hakuaika päättyy 11.1.2019