Liitto tiedottaa 4/2017

Uusia jäsenseuroja

ML Coaching ry (lyhenne MLC) hyväksyttiin liiton jäseneksi. Seuran yhteyshenkilö on Kaj Mattila.

Karvian Kiri ry (Lyhenne KarKi) hyväksyttiin liiton jäseneksi. Seuran yhteyshenkilö on Kari Tuuliniemi.

Maajoukkuepukujen vuokraus

Liiton maajoukkuepuvun hinnan alenemisesta johtuen, maajoukkuepukujen vuokraaminen lopetetaan 1.1.2018 alkaen.

Liiton seurakysely

Seurojen yhteyshenkilöitä pyydetään täyttämään liiton seurakysely mahdollisimman pian viimeistään 20.12. mennessä. Seurakyselyn kautta liitto päivittää seurojen yhteyshenkilötiedot, jonka perusteella lähetetään jäsenseuroille käyttäjätunnukset liiton uuteen sähköiseen jäsenrekisterijärjestelmään, jonka kautta liitto hallinnoi jatkossa mm. lisenssirekisteriä sekä ilmoittautumiset SM-kisoihin tapahtuvat. Kyselyn tiedot ovat tärkeät myös liiton valtionapuhakemuksen kannalta.

2018 Maajoukkuekoordinaattorit

Vuoden 2018 maajoukkuekoordinaattorit, jotka vastaavat joukkueiden esittelystä hallitukselle sekä joukkueiden johtamisesta arvokilpailuissa ovat:

Nuoret – Marjaana Vähäsantanen, [email protected]
Avoin (klassinen) – Ville Niskanen, [email protected]
Avoin (varuste) – Seppo Sohlman, [email protected]
Masters – Markku Kemppainen, [email protected]

Joukkue SM-kilpailu

Joukkue SM-kilpailu järjestetään 27.-28.10.2018. Kilpailulle etsitään järjestäjää. Halukkaat voivat ilmoittautua sähköpostilla [email protected] 31.12.2017 mennessä.