Klassisen voimanoston jättimäiset MM-kisat jäivät historiaan

Suomen Voimanostoliiton aloitteesta ja johdolla sekä yhdessä tasaveroisesti Salon Voimailijoiden ja Team Nordic Thunderin kanssa kirjoitettiin klassisen voimanoston MM-kisoissa Salossa komeaa voimanostohistoriaa. Mukaan ilmoittautui yli tuhat nostaa 54 eri maasta. Se on ennätys, jota ei aivan lähivuosina tultane rikkomaan. Kisaa povattiin ja luvattiin huimia kamppailuita mies miestä vastaan, nainen naista vastaan, ainoana rajana kilot tangossa - ja näin kävikin. Kilpailuista saatu ulkoinen palaute on ollut poikkeuksetta positiivista. MM-toimikunnalla on vielä pientä puuhaa jäljellä, mutta hommat saataneen pakettiin noin parin kuukauden sisällä. Ilman talkoolaisia ei näitä kisoja olisi kyetty järjestämään, joten kiitos tasapuolisesti jokaiselle kisoja avustaneelle ihmiselle ja organisaatiolle panoksesta riippumatta. Kaikki apu oli tärkeää ja tarpeen. Kaikki talkoolaiset tullaan palkitsemaan MM2015-osallistumismitaleilla, jotka luovutetaan Ylöjärvellä SM-kisojen yhteydessä sunnuntaina 16.8.2015 noin klo 14.00 tai heti sen jälkeen.