Kiinnostaako voimanostovalmennus? Koulutusta tarjolla

Suomen Voimanostoliitto järjestää yhdessä Suomen Painonnostoliiton kanssa jälleen uusille voimanostovalmentajille tarkoitetun taso I-valmennuskurssin tammikuussa 2015.

Kurssilla opitaan valmennuksen perusasiat. Taso I keskittyy aloittelijoiden valmentamiseen, jossa valmentajien tulee tuottaa mm. yhden harjoituksen ohjelma sekä yhden harjoitusjakson (4-9 viikkoa). Urheilijan tasoilla tämä tarkoittaa sitä, että taso I valmentajakoulutus antaa valmiuden valmentaa alle SM-tason urheilijoita.

Taso I-valmennuskurssi toimeenpannaan Vierumäellä kahdella lähijaksolla ja etäopiskeluna. Lähijaksot järjestetään seuraavasti. Lähijakso 1: 16.-18.1.2015 ja lähijakso 2: 27.-29.3.2015. Taso I kurssi on edellytys pääsemiseksi tason II-valmennuskursseille.

Kurssin hinta riippuu osallistujien määrästä, mutta viime kerroilla se on vaihdellut 400-600 euroon.

Kiinnostuksesta osallistua kurssille pyydetään ilmoittamaan jo ennen syksyn alkua Arto Hannolinille sähköpostiin [email protected]