Ajankohtaisia asioita syyskokouksesta MM2015-projektiin

Paljon on liikkeellä asioita Voimanostoliitossa. Suomen MM2015-projekti etenee, kisan markkinointi/kannatus t-paitoja saatavilla runsaasti! Suomen Voimanostoliiton syyskokous kokousti Riihimäellä lauantaina 25. lokakuuta. Muuramen voimanoston maaliskuiset SM-kisat Tampereelle.

Syyskokouksen päätöksiä

Liiton syyskokouksen pöytäkirja on vielä tarkistamatta. Voitaneen kuitenkin jo todeta keskeisiä päätöksiä, joita oli tekemässä kaikkiaan 38 jäsenseuraa:

- liiton sihteeriksi valittiin Jari Rantapelkonen.

- liiton hallituksen jäseniksi 2015-2016 kaudelle valittiin Kimmo Jouhki, Risto Mäki ja Heikki Orasmaa. Varajäseniksi valittiin Mika Honkaniemi ja Antti Avanne. Hallituksen jäsenten valinnassa tapahtui jännittävä tilanne kun Heikki Orasmaa ja Antti Avanne saivat molemmat saman verran ääniä 15. Arpa suosi Heikki Orasmaata.

- uudet asiat kirjat tulevat osin nettiin lähiaikoina. Kokouksessa hyväksyttiin ja vahvistettiin liiton toimintasuunnitelma 2015, kurinpitosäännöt, talousarvio, uusi antidopingohjelma ja antidopingsopimus. Antidopingsopimus aiheutti keskustelua, lähinnä sen kohdasta kuinka kauan sopimus tulee olla voimassa ennen ensimmäistä kilpailua. Liiton hallituksen esitys, jota ADT oli suositellut sai 21 ääntä ja vanhaa käytäntöä 3 viikkoa kannatti 6 jäsentä. Kokouksesta oli poistunut jo osa jäsenistä.

- Pietarsaaren Voimailijoiden esitys ei mennyt läpi, sillä se sai 5 ääntä kun vanhaa käytäntöä kannatti 21 jäsentä.

Voimanoston SM2015 kisojen paikkakunta vaihtuu

Voimanoston maaliskuiset SM-kisat siirtyy Muuramesta Tampereelle. Kisat järjestää Tampereen Voimanostajat yhdessä Suomen Voimanostoliiton kanssa.

MM2015 t-paita on nyt kaikille halukkaille saatavilla

MM2015 t-paita on ennakkomarkkinointipaita ja samalla MM-kisojen kannatuspaita.Nyt paita on jo saatavilla 15,- euroa kappale. Ostamalla tämän t-paidan olet tukemassa tätä kaikkien aikojen suurinta klassisen Voimanoston MM-kilpailua jotka olemme saaneet Suomeen. Seurat, tilatkaa suurempiakin eriä! Käyttäessäsi paitaa saamme lisää näkyvyyttä lajille ja kisalle.
Paitojen koot: S, M, L, XL, XXL, XXXL
Soita tai lähetä meili niin sovitaan paidan toimittamisesta. Yhteystiedot: svnl(at)hotmail.fi tai 050 434 2222