Päivämäärä:

Suomen Voimanostoliitto ry. sekä Oulun Power Team ry. järjestävät

KLASSISEN VOIMANOSTON SM-KILPAILUT 13. – 15.3.2020

Kilpailupaikka                    Oulunsalon Liikuntakeskus, Tuohikuja 6, OULU

Avajaiset                            Perjantaina 13.3.2020 kello 13:30 alkaen.

Aikataulut                          Aikataulut, ryhmäjako, punnitusjärjestys, tuomarilistat

Livelähetys                        https://live.powerlifter.cz/en-US/default.aspx?id=1727

Ilmoittautumiset                 Seurojen yhteyshenkilöt ilmoittavat SM-kilpailuihin tarkoitetut urheilijat sähköisesti liiton kotisivuilla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta 21.2.2020 klo 24:00 mennessä. Ilmoittautumisten tekeminen ajoissa on seurojen vastuulla.

Osallistumismaksu             Seuran tulee maksaa ilmoittamansa urheilijat ilmoittamisen yhteydessä 70,00 €/kilpailija ilmoittautumisen yhteydessä viimeistään 21.2.2020 mennessä SVNL:n yleistilille: OP FI18 5680 0020 2315 32.

Tuloksen tekoaika                Liiton toimintasuunnitelma 2020 mukaisesti. Tuloksentekoaika on 18.3.2019 - 21.2.2020.

Kilpailuhotelli                     Airport Hotel Oulu 1 hh 90,00 €/hlö/yö (Economi), 1 hh 104 €/hlö/yö (Standard), 2 hh 120,00 €/yö (Standard) ja 2 hh 134,00 €/yö (Standard+). Huonehintaan sisältyy iltasauna (18-21:30) ja aamiainen. Hotellilla on tarkistustodistuksen omaava vaaka. Espanjalainen ruokaravintola palvelee hotellin yhteydessä.

Majoitusvaraukset             Suoraan Airport Hotel Ouluun. Puhelin 08-514 5100. www.airporthotel.fi

Osoite: Vihiluoto 10, 90440 Kempele

Lisätietoja                          OPT Sami Siltala, [email protected]

SVNL, Timo Lillbacka, [email protected]

Tervetuloa Ouluun!

Kilpailun järjestäjät pidättävät itsellään oikeuden aikataulumuutoksiin lopullisten nostajamäärien selvittyä.