Jäsenmaksu

Suomen Voimanostoliiton jäsenmaksu urheiluseuroille on 250 euroa. Seurojen tulee maksaa se aikaisintaan 1.1.2017 ja viimeistään 31.1.2017 liiton yleistilille.

Kilpailulisenssi

Lisenssin hinta vuodelle 2017 on 80 euroa/kilpailija (ei sisällä vakuutusta, sisältää Voimanostaja-lehden). Nuorten 14 ja 17 v. ikäluokassa kilpailevien lisenssi vuodelle 2017 on 40 euroa/kilpailija (ei sisällä vakuutusta, sisältää Voimanostaja-lehden). Lisenssin hinta Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n alaisille nostajille on 40 euroa.

Lisenssi tulee maksaa liiton sähköisellä järjestelmällä aikaisintaan 1.1.2017. Tammikuu on poikkeus. Muutoin lisenssi tulee maksaa viimeistään kun kilpailuihin ilmoittautuu. Lisenssin saa maksaa aiemminkin, mutta ei kuitenkaan ennen 1.1.2017.

Antidopingsopimus

Antidopingsopimuksen voi hankkia sähköisesti suoraan liiton lisenssien palvelujärjestelmästä. Erikseen hankittuna sen hinta on 5 euroa.

Kilpailumaksu

Jäsenseuran tulee ilmoittaa kilpailu liittoon vähintään kolme viikkoa ennen kilpailua. Kilpailulupamaksu 2017 on 60 euroa. Se on maksettava ilmoittauduttaessa liiton yleistilille. Vuoden 2017 kilpailulupamaksut saa maksaa aikaisintaan 1.1.2017.

Voimanostaja-lehti

Voimanostaja-lehden tilaajien tulee maksaa vuosikerrasta 35 € sekä irtonumeroista 10 € / lehti. Maksun viestikenttään lehden saajan nimi ja osoite.

SM-kilpailuiden osanottomaksut

Voimanosto 65 euroa/kilpailija, Nuoret 14/17v. ikäluokka 35 euroa/kilpailija
Penkkipunnerrus 55 euroa/kilpailija Nuoret 14/17v. ikäluokka 30 euroa/kilpailija

Liiton tilinumerot